Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor u aanspraak kunt maken op garantie.

Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging. Standaard geven we 2 jaar op al onze producten. Indien er wordt afgeweken wordt dit duidelijk bij het artikel op de website vermeld.

Ons garantie systeem werkt volgens het Pickup and repair of Pickup and replace systeem. Dit afhankelijk van het apparaat en de storing. Wij hebben geen monteurs en komen dus ook niet langs. Ook monteren wij niet.

Wij kunnen nooit aansprakelijk gesteld worden voor andere kosten (van bijvoorbeeld derden) dan de kosten van het product dat wij geleverd hebben, We vergoeden dus geen installatie kosten e.d.

Klachten

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@webwinkelkeur.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.